Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

International Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha International Marketing Hans Muhlbacher
Libristo kód: 01356089
Nakladatelství Cengage Learning EMEA, března 2006
International Marketing: A Global Perspective examines the main issues facing companies that want to... Celý popis
? points 190 b
1 900 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Bitevník Cherie Priestová / Brožovaná
common.buy 251
Essentials of Cognitive Grammar Ronald W Langacker / Brožovaná
common.buy 1 056
Collected Works of Edward Schillebeeckx Volume 9 Edward Schillebeeckx / Pevná
common.buy 4 872
Připravujeme
Idealismus und Idealismuskritik Hans Feger / Brožovaná
common.buy 1 187
Konrad Frey: Haus Zankel Anselm Wagner / Brožovaná
common.buy 641
Erstens kommt es anders... Mark Galsworthy / Brožovaná
common.buy 603
Female Scripture Biographies, Volume I Francis Augustus Cox / Brožovaná
common.buy 912
Sedition: The Clone Rebellion Book 8 StevenL Kent / Brožovaná
common.buy 237

International Marketing: A Global Perspective examines the main issues facing companies that want to compete successfully in the global marketplace. It combines extensive coverage of the relevant theories with a practical approach to the issues and broadens the way business students view international markets and marketing. Using real-world case studies and vignettes centred on contemporary problems and issues, International Marketing: A Global Perspective will be ideal for undergraduates, MBA students and students following executive courses in international marketing or strategy.§Unlike many US and European texts International Marketing: A Global Perspective does not look out at the international scene from just one standpoint; rather it examines the way businesses go international from a variety of different countries and continents, for instance, from Asia to Europe, Europe to North American and Latin America to the US. §The new edition has been brought completely up-to-date and has a full range of ancillary material for lecturers and students.

Informace o knize

Plný název International Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 800
EAN 9781844801329
ISBN 1844801322
Libristo kód 01356089
Nakladatelství Cengage Learning EMEA
Váha 1560
Rozměry 219 x 274 x 31
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet