Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China Anonym
Libristo kód: 16404117
Nakladatelství Grin Publishing, května 2017
Seminar paper from the year 2015 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade:... Celý popis
? points 94 b
936
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


L'ultimo giurato John Grisham / Brožovaná
common.buy 328
Queer Folk of Fife David Pryde / Brožovaná
common.buy 716
History of the Rise, Progress, and Establishment, William Gordon / Brožovaná
common.buy 1 082
Handbuch der Topographischen Anatomie Friedrich Siegmund Merkel / Brožovaná
common.buy 1 355
Race ORKIN / Pevná
common.buy 3 849
How Can Aliens Be Illegal? Terri Kelley / Brožovaná
common.buy 299
Legalize Erdbeereis Andreas Gaw / Pevná
common.buy 1 040
RIGBY PM PLUS Rigby / Brožovaná
common.buy 2 026

Seminar paper from the year 2015 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade: 1,0, Edinburgh Napier University, language: English, abstract: While, in the United Kingdom the grocery market is saturated and growth is only achievable by gaining market share of a competitor, the People's Republic of China (PRC) has significant growth opportunities due to a large population and an increasing middle class with a growing disposable income. However, time pressure is high, as many companies seeking to exploit the high growth rates, accordingly investments will become more expensive. Although, China has strong growth potential, it is still a relatively poor and state-controlled country with a multitude of regulations and risks. Hence, this report will assess risks and opportunities associated with a market entry in order to facilitate Sainsbury's decision whether or not to expand its retail business to the Chinese market, as well as provide recommendations concerning an appropriate market entry strategy.

Informace o knize

Plný název International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China
Autor Anonym
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 34
EAN 9783668435650
ISBN 3668435650
Libristo kód 16404117
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 59
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet