Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

International and intercultural public relations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha International and intercultural public relations Andrea S. Reckziegel
Libristo kód: 06839930
Nakladatelství VDM Verlag, února 2011
The presented book deals with the central topic international and intercultural public relations and... Celý popis
? points 189 b
1 893 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


MARYANNE ARIA TOBIAS PICKER / Brožovaná
common.buy 332
Gene Profiles in Drug Design Brett A. Lidbury / Pevná
common.buy 1 765
Fuhrungsverhalten von Frauen Andrea Angelika Meitz / Brožovaná
common.buy 1 893
Derek Jeter #2 David Fischer / Pevná
common.buy 514
Uh-Oh David Gregory Young / Brožovaná
common.buy 441
Připravujeme
BUDDHISM STUDENT BOOK ONLINE SCHOOL EDN M ET AL CONSTANCE / binding.
common.buy 4 192
Interactive Whiteboards Thomas Unterstaller / Brožovaná
common.buy 1 375

The presented book deals with the central topic international and intercultural public relations and has the aim of finding answers to the questions: how does public relations in a foreign country differ from PR in the domestic market, which country- or culture-specific elements influence PR work and what are the consequences arising from these influences on PR practitioners. First, the terms international and intercultural public relations are defined and classified into corporate communication. Afterwards, influencing elements on PR are identified on the basis of different established studies. These elements are analyzed especially for Germany and South Africa with the aim of drawing consequences for PR practitioners. The results and derivations are referred to the company Kickstart, which is charged with supplying both the German and the South African market with PR content.In addition, a two sided empirical study including qualitative interviews and a quantitative online survey serve to improve Kickstart's PR activities in the future. In the end, a forecast on international and intercultural public relations is given.

Informace o knize

Plný název International and intercultural public relations
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 164
EAN 9783639332452
ISBN 3639332458
Libristo kód 06839930
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 249
Rozměry 152 x 229 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet