Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Intercultural Communication in the Advertising Industry

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Intercultural Communication in the Advertising Industry Christina Merl
Libristo kód: 07008904
Organisations are under pressure to keep pace with a §fast changing, highly competitive, and increas... Celý popis
? points 353 b
3 531 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Big Payback Betty B Byers / Pevná
common.buy 565
Churchill and America Martin Gilbert / Brožovaná
common.buy 693
Visual Basic Graphics Programming Rod Stephens / Brožovaná
common.buy 1 400
Das kindliche Polytrauma Jürgen Engert / Brožovaná
common.buy 2 220
Space and Place in Jewish Studies Barbara E. Mann / Brožovaná
common.buy 1 169
Caribbean Conspiracy C M Jonnard / Pevná
common.buy 625

Organisations are under pressure to keep pace with a §fast changing, highly competitive, and increasingly §global business. To continue to grow and thrive in §this environment, global players need to make use of §the new technologies; recognise knowledge and §knowledge workers as their most important asset; §maximise cross-cultural and cross-border knowledge §exchange to find innovative solutions for their §clients; and encourage their organisational learning §process.§The present empirical study takes up the chance to §explore how one single cross-border communications §agency, StrawberryFrog (SF), herein defined as a §technology-enabled, geographically dispersed §organisation overlaid by a community of practice, §maximises its position in the volatile international §advertising industry by making use of the new §information technologies, recognising intellectual §capital as a key asset, treating cultural diversity §as a resource, and leveraging the functionality and §benefit of communities of practice to encourage §their organisational learning and knowledge sharing §processes across geographical borders, cultural §boundaries, and time zones.

Informace o knize

Plný název Intercultural Communication in the Advertising Industry
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 360
EAN 9783838103334
ISBN 3838103335
Libristo kód 07008904
Váha 481
Rozměry 152 x 229 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet