Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Interactive platform as marketing tool

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Interactive platform as marketing tool Faisal Shah
Libristo kód: 07088919
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
The current age of knowledge explosion and hard sell has witnessed an impassioned quest among studen... Celý popis
? points 124 b
1 239 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hispanic Labyrinth Xavier Rubert De Ventos / Pevná
common.buy 3 190
Unsere Zeit steht in Deinen Handen, Herr Walter Wimmer / Brožovaná
common.buy 829
Primer of the Obsolete Diane Glancey / Brožovaná
common.buy 439
interferencia da L1- portugues sobre la L2- ingles Jorge Haber Resque / Brožovaná
common.buy 1 291
Health Psychology Anthony Curtis / Brožovaná
common.buy 1 071
Extracoes de oleuropeina Pacetta Cosmo F / Brožovaná
common.buy 1 400
Fated to Be Free. ... Second Edition. Jean Ingelow / Brožovaná
common.buy 601
La Armada Invencible Garrett Mattingly / Brožovaná
common.buy 698
Papa Said Rita Perna / Brožovaná
common.buy 228
Katie Starting from Scratch Coco Simon / Pevná
common.buy 378
Wizard on Oak Street Andrew Carmitchel / Brožovaná
common.buy 207
Připravujeme
Die Gesellschaftskritik des Rafael Sanchez Ferlosio Benedikt Maria Helfer / Brožovaná
common.buy 1 908
Days of Awe Steven Schnur / Pevná
common.buy 565
Fantasie C-Dur op. 79 Gabriel Fauré / List
common.buy 345
February's Diary Jenelle N Robinson / Brožovaná
common.buy 288

The current age of knowledge explosion and hard sell has witnessed an impassioned quest among students to get better education. Across the globe, Universities have also embarked on aggressive marketing strategies and tools to attract international students and build their brand equity. In this milieu, the International Education Office (IEO) of University of Westminster is engaged in building and enhancing the reputation of the University and uses marketing tools like printed brochures, website, education fairs, direct mailers etc. This is to achieve the larger goal to support quality education, research and services and facilitate fund raising activities of the University globally. The aim of this Master s dissertation is to research and develop an interactive, engaging, portable and cost-effective solution for the International Education Office (IEO). It further attempts to bolster the electronic marketing media by suggesting an interactive, engaging and cost effective solution with exhaustive information about the University, its campuses, courses, facilities, life in London, immigration formalities etc for International students.

Informace o knize

Plný název Interactive platform as marketing tool
Autor Faisal Shah
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 100
EAN 9783659239335
Libristo kód 07088919
Váha 165
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet