Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Interactive Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Interactive Marketing ChristopherJ Miles
Libristo kód: 04073829
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, března 2010
Investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactiv... Celý popis
? points 531 b
5 308 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Innovationsfördernde Regulierung. Martin Eifert / Brožovaná
common.buy 2 368

Investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactivity in contemporary advertising, public relations, and 'guerrilla marketing'. This book offers a fresh theory of marketing communication based upon approaching persuasion as a dynamic, endless negotiation between distinction-making systems.

Informace o knize

Plný název Interactive Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 244
EAN 9780415801713
ISBN 0415801710
Libristo kód 04073829
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 482
Rozměry 154 x 235 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet