Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Interactive Decision Aids

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Interactive Decision Aids Nina Mazar
Libristo kód: 06622461
Nakladatelství Deutscher Universitats-Verlag, prosince 2003
It is accepted that interactive decision aids, also referred to as agents, are the central component... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Become a Client Magnet Sandy Schussel / Brožovaná
common.buy 328
Blood of Government Paul A. Kramer / Brožovaná
common.buy 1 356
Knowledge Representation Arthur B. Markman / Brožovaná
common.buy 2 037
Koh renzprozesse Gert Rickheit / Brožovaná
common.buy 1 676
Es wurde ja nicht gefragt Wencke H. / Brožovaná
common.buy 486

It is accepted that interactive decision aids, also referred to as agents, are the central component of e-commerce. However, little is known about their advantages and pitfalls for consumers, retailers, and manufacturers in the context of different types of product or attribute categories. How can we then apply these tools effectively? §Nina Mazar examines the effects of an interactive tool that can tailor information extremely fast: the interactive comparison matrix (CM). It provides product related information in a 'product by attribute' matrix and allows products to be sorted by any attribute. The author shows that the interactive CM has the potential to represent a useful and practicable solution matching the needs of both consumers and online retailers. On the one hand, it increases consumers' welfare, and hence might be a solution to escape the threat of increased price fixation of consumers shopping online. On the other hand, it offers retailers the possibility to systematically influence consumers' preference construction and choice. In addition, since retailers' incentives affect the derived demand for manufacturers' brands, these two results show that manufacturers can face a very different situation in an artificial marketplace.

Informace o knize

Plný název Interactive Decision Aids
Autor Nina Mazar
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 156
EAN 9783824480203
ISBN 9783824480203
Libristo kód 06622461
Váha 200
Rozměry 148 x 210 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet