Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Interaction in the museum

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Interaction in the museum James M Bradburne
Libristo kód: 08937265
Nakladatelství Books on Demand, července 2000
The book - the author's dissertation - looks at the museum, at the devices the museum uses to suppor... Celý popis
? points 103 b
1 034 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tupac Equals The Outlawz of Mic And Men T Ursula Green / Pevná
common.buy 546
Diary of a Roughneck Traveler Michael Madrid / Brožovaná
common.buy 417
Weight of Shame Catherine Beaton / Pevná
common.buy 675
Desexed. Benjamin Tariri / Pevná
common.buy 613
Wild Rose. a Tale of the Mexican Frontier. Francis Francis / Brožovaná
common.buy 780
Virginia Land Causes Stratton Nottingham / Brožovaná
common.buy 518
Autumn's Five Seasons Alice V Benton / Brožovaná
common.buy 288
Vieilles Eglises de France (Ed.1891) Leon-Louis Buron / Brožovaná
common.buy 568
Zoes Zauberschrank. Nr.9, 1 Audio-CD Zoes Zauberschrank (TV-Hörspiel) / Audio CD
common.buy 249
Aventures De Belladone Lablonde Tome 4 Patricia DesChamps / Brožovaná
common.buy 424
Eau de Vie d'Evergreen Olivier Jaouen / Brožovaná
common.buy 683
Factibilidad de los cultivos ancestrales Amado Escobar David Fernando / Brožovaná
common.buy 1 018

The book - the author's dissertation - looks at the museum, at the devices the museum uses to support the museum user, and at the ways in which those devices operate. The museum is defined as an institution in which labels consistently confer specific properties on users. The museum can be analysed in terms of the labels it creates, and the properties created by those labels. Different labels give rise to different properties - interaction in the museum is among the properties created by museum labels. This study concerns the museum as a complex support system in which strategies adopted at the level of the label determine the character of the museum experience and its ability to support unknown and unknowable users, and argues further that it is the choice of user-language which is the key determinant of the label's effectiveness in the museum setting.

Informace o knize

Plný název Interaction in the museum
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2000
Počet stran 206
EAN 9783898116350
ISBN 9783898116350
Libristo kód 08937265
Nakladatelství Books on Demand
Váha 532
Rozměry 298 x 213 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet