Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Inter-Regional Place Branding

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Inter-Regional Place Branding Sebastian Zenker
Libristo kód: 15194367
Nakladatelství Springer International Publishing AG, října 2016
This book examines and clarifies key aspects of regional branding with the special focus of inter-re... Celý popis
? points 408 b
4 081 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 6-8 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
God of Wrath / Brožovaná
common.buy 694
TOP Nové
I Was a Teenage Slasher Stephen Graham Jones / Brožovaná
common.buy 269
TOP
It's All Love / Pevná
common.buy 330
TOP
Visual Atlas of the World National Geographic / Pevná
common.buy 2 028
TOP
Inglorious Empire: What the British Did to India Shashi Tharoor / Brožovaná
common.buy 426
The M.A.X. Muscle Plan 2.0 Brad Schoenfeld / Brožovaná
common.buy 658
ADHD Does Not Exist Richard Saul / Brožovaná
common.buy 308
Souls of Black Folk W E B Dubois / Brožovaná
common.buy 232
Připravujeme
Roses and Rose Gardens Claire Masset / Pevná
common.buy 436
Histories of Nations Peter Furtado / Brožovaná
common.buy 333
Book of the Dog Angus Hyland / Brožovaná
common.buy 373

This book examines and clarifies key aspects of regional branding with the special focus of inter-regional brands. Today regions are in strong competition for companies, tourists and most of all talent. In order to differentiate one region from another, regional developers, politicians and planners increasingly focus on establishing the region as a brand. This is by no means easy, since places are complex systems of geographical abstractions in which each place is understood in relation and contrast to other geographical entities. In doing so, regions not only differentiate, but also cooperate (within one country or between countries), building so-called Inter-Regional Brands with an even higher degree of complexity. Accordingly this volume, provides a theoretically well informed but practically oriented overview of this phenomenon - including numerous cases and best practices. As such, it will strongly appeal to both academics and practitioners in the field.

Informace o knize

Plný název Inter-Regional Place Branding
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 184
EAN 9783319382357
ISBN 3319382357
Libristo kód 15194367
Váha 3408
Rozměry 155 x 235 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet