Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Intellectual Capital and Business Performance: New Model

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Intellectual Capital and Business Performance: New Model Sarra Bouguesri
Libristo kód: 15200993
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2015
Intellectual Capital (IC) is currently considered as a main source to obtain a competitive advantage... Celý popis
? points 119 b
1 189 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Dari Rahman Arman / Brožovaná
common.buy 2 864
Hilo: The Great Big Boom (Hilo Book 3) Judd Winick / Brožovaná
common.buy 234
Radical Discipleship Jennifer M. McBride / Brožovaná
common.buy 749
Abby Sangiamo ALBERT SANGIAMO / Pevná
common.buy 1 787
Glue Ear PEER / Pevná
common.buy 4 815
Enneagramma, biotipologia e grafologia Luciano Massi / Brožovaná
common.buy 643
Adolescenciaherida: Comiendo con tu enemiga LIDIA AMELLA DIAZ / Brožovaná
common.buy 540
Culture Matters Norhayati Zakaria / Pevná
common.buy 2 387

Intellectual Capital (IC) is currently considered as a main source to obtain a competitive advantage in the knowledge economy. Many researchers and practitioners are trying to define and propose its various components. Even to propose several models to measure the intellectual capital and how to better manage tangible and intangible companies assets. The purpose of this thesis is to study the impact of IC on the performance of Algerian companies and this by two models, the model of Sharbati A,Jawad S & Bontis. N (2010) and the model of Choudhury.J (2010). The main result shows that human capital has a positive influence but a weak relationship with the company's performance. The new proposed model shows that there is an intermediate variable and a moderate variable affecting the relationship between the IC and the satisfaction of the client. The review of this model through 103 employees in four Algerian companies shows that human capital, social capital, organizational capital and service / product quality have a positive influence on the customer satisfaction.

Informace o knize

Plný název Intellectual Capital and Business Performance: New Model
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 100
EAN 9783659950025
Libristo kód 15200993
Váha 150
Rozměry 150 x 220 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet