Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Integrated Marketing Communication Winchester
Libristo kód: 21325058
Nakladatelství Oxford University Press Australia, dubna 2019
Integrated Marketing Communication introduces students to the principles and practice of integrated... Celý popis
? points 297 b
2 972 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Integrated Marketing Communication introduces students to the principles and practice of integrated marketing communication (IMC). Written by an Australasian author team with an international focus, the text takes a balanced theoretical approach that acknowledges both salience and persuasion (strong & weak) theories of advertising, recognising advertising as an activity that aims to change attitudes and reinforce behaviour. Supported by case studies, weblinks and revision questions to assist with student understanding and encourage critical reflection, Integrated Marketing Communication critically examines the major theories of marketing communication and provides students with examples of the practical implications of these theories.

Informace o knize

Plný název Integrated Marketing Communication
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 544
EAN 9780195596717
ISBN 0195596714
Libristo kód 21325058
Váha 842
Rozměry 204 x 247 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet