Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Integrated Marketing Campaign

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Integrated Marketing Campaign Christian Röse
Libristo kód: 01644825
Nakladatelství Grin Publishing, dubna 2011
Projektarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Celý popis
? points 146 b
1 460 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Básničkový každodeníček na rok 2014 Honza Volf / Kroužková
common.buy 270
Landscape and Culture in Northern Eurasia Peter Jordan / Brožovaná
common.buy 1 839
Připravujeme
Walking Away Simon Armitage / Brožovaná
common.buy 322
Mathematik für Physiker 3. Bd.3 Karl-Heinz Goldhorn / Brožovaná
common.buy 995
Dramatherapeutische Praxis Doris Müller-Weith / Brožovaná
common.buy 531
OEkonomische Erfolgspotenziale von Web 2.0 Jens-Ulrich Harnitz / Brožovaná
common.buy 2 293
Rujona Esa Wirta / Brožovaná
common.buy 552
chimarische Problem gewisser Glaubenstheorien Wilhelm Knipping / Brožovaná
common.buy 830
Extended Abstracts Spring 2013 Álvaro Corral / Brožovaná
common.buy 2 737
Facebook-Fuhrerschein Zoltan (<p>Scientific advisor at the Geographical Research Institute of the Hungarian Academy of Sciences and Professor in Human Geography at the University of Szeged.) Kovacs / Brožovaná
common.buy 1 598
Unterrichtsstunde Cybermobbing Yanic Muhlack / Brožovaná
common.buy 947
Abdominal Ultrasound for Surgeons Ellen J. Hagopian / Pevná
common.buy 5 584

Projektarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 1,7, Hanzehogeschool Groningen (International Business School), Sprache: Deutsch, Abstract: This report gives solutions on how a small sized research center (ALIFE), without established identity, can promote itself in the Business-to-Business market to successfully achieve the communication objectives of creating awareness, interest and preference among the target audience by integrating and employing several promotional tools.Promotional campaign for the research center ALIFE was created by interviewing existing clients, doing desk research on internet and applying theory from the course book throughout the report. Findings show that personal approach, cost effectiveness and applicability are the key qualities that the institute posses and consequently occupy the positioning claims. First, the company has to set an identity to be able to promote logo, business card and poster examples are suggested and visualized. Nature of the service and doing business with organization narrows the target market, to the extent where the mass advertising would lead to overexposure and low return on investment. Thus, effective combination of highly selective promotional tools like telemarketing and direct mail, which would include activities like customer database creation, promotional material selection, advertising item purchase, is recommended. Together with being present on internet through homepage, blogs and business networks, and additional sales promotion support like relation days, tradeshows, exhibitions, and last but not least advertising in highly relevant editions on life sciences and food magazines is a suggested combination of promotional tools for ALIFE to make first steps to claim position in the food research market.

Informace o knize

Plný název Integrated Marketing Campaign
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 84
EAN 9783640893034
ISBN 3640893034
Libristo kód 01644825
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 122
Rozměry 148 x 210 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet