Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Innovation on Demand

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Innovation on Demand Victor Fey
Libristo kód: 04378911
Nakladatelství Cambridge University Press, října 2005
This book describes a revolutionary methodology for enhancing technological innovation called TRIZ.... Celý popis
? points 269 b
2 690
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Prophet of Innovation Thomas K McCraw / Brožovaná
common.buy 904
Adventures Starter: Audio CD B. Wetz / Audio CD
common.buy 581
Dark Matter Gregory Sholette / Brožovaná
common.buy 829
Embers and the Stars Erazim Kohák / Brožovaná
common.buy 1 005
Microsoft Powerpoint 2013 / 365 Pocket Primer Theodor Richardson / Brožovaná
common.buy 574
Doctor Who: The 12th Doctor, Hyperion Robbie Morrison / Pevná
common.buy 393
Advanced Information Systems Engineering Workshops Andreas Metzger / Brožovaná
common.buy 1 472
Professional Manga Steve Horton / Brožovaná
common.buy 721
Italian Post-Neorealist Cinema Luca Barattoni / Brožovaná
common.buy 919
Make Me a Man! Sikata Banerjee / Brožovaná
common.buy 1 086
Modern Spain, 1875-1980 Raymond Carr / Brožovaná
common.buy 790
Key Element: C W. Pies / Pevná
common.buy 13 085
Kissing Frogs and Trying on Shoes Michele Corgiat / Brožovaná
common.buy 289

This book describes a revolutionary methodology for enhancing technological innovation called TRIZ. The TRIZ methodology is increasingly being adopted by leading corporations around the world to enhance their competitive position. The authors explain how the TRIZ methodology harnesses creative principles extracted from thousands of successful patented inventions to help you find better, more innovative, solutions to your own design problems. You'll learn how to use TRIZ tools for conceptual development of novel technologies, products and manufacturing processes. In particular, you'll find out how to develop breakthrough, compromise-free design solutions and how to reliably identify next generation products and technologies. Whether you're trying to make a better beer can, find a new way to package microchips or reduce the number of parts in a lawnmower engine, this book can help. Written for practicing engineers, product managers, technology managers and engineering students.

Informace o knize

Plný název Innovation on Demand
Autor Victor Fey
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2005
Počet stran 256
EAN 9780521826204
ISBN 0521826209
Libristo kód 04378911
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 652
Rozměry 180 x 256 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet