Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Innovation Assessment Via Information Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Innovation Assessment Via Information Markets Stephan Stathel
Libristo kód: 07093851
Nakladatelství Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG, března 2011
Information Markets are online based market systems and utilize market mechanisms for the aggregatio... Celý popis
? points 222 b
2 218 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tale of Two Planets Professor William A Anthony / Brožovaná
common.buy 621
Diary of an Immigrant Ibrahim Ajibode / Brožovaná
common.buy 228
Au-dela Des Etiquettes CAMH / Brožovaná
common.buy 668
I Love You Brian Bowman / Brožovaná
common.buy 315

Information Markets are online based market systems and utilize market mechanisms for the aggregation of information. Market prices can be interpreted to forecast outcomes of future events. Information Markets show impressive prediction accuracy and often outperform other forecasting methods and experts. However, Information Markets still have not become an established part of companies' forecasting strategies. Nevertheless, a promising application in companies is the usage of Information Markets for the assessment of innovations since it efficiently integrates many relevant people into decision making. In this work, experimental evidence for the assessment of innovations in companies is given. Results from a field experiment show that employees accept Enterprise Information Markets as a valuable method for innovation management. In an investigation about trading behavior and activity, it can be shown that permanent liquidity is essential in order to get continuous forecasts. Summarized, this work provides results from two field experiments and shows that Information Markets produce accurate results given an appropriate market design - even in small-size markets.

Informace o knize

Plný název Innovation Assessment Via Information Markets
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 192
EAN 9783838123813
ISBN 3838123816
Libristo kód 07093851
Váha 290
Rozměry 152 x 229 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet