Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Innovación estratégica a través de la CRM

Jazyk ŠpanělštinaŠpanělština
Kniha Brožovaná
Kniha Innovación estratégica a través de la CRM Harold Guzman Moreno
Libristo kód: 02937957
Nakladatelství EAE, února 2016
El propósito de la implementación del CRM (Gestión de relaciones con los clientes) en una organizaci... Celý popis
? points 86 b
861 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží

El propósito de la implementación del CRM (Gestión de relaciones con los clientes) en una organización es fortalecer el área comercial, potencializando los recursos actuales; si bien resulta clave vender los productos, rotar los inventarios, recaudar cartera, en un breve lapso de tiempo. Abordando la CRM como estrategia focalizada permitirá a las empresas adoptar nuevas prácticas de gestión que aseguren su supervivencia y competitividad; transformando su filosofía de gestión y centrándose en la consecución de ventajas competitivas sostenibles.

Informace o knize

Plný název Innovación estratégica a través de la CRM
Jazyk Španělština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 56
EAN 9783639781946
Libristo kód 02937957
Nakladatelství EAE
Váha 91
Rozměry 150 x 220 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet