Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern Verena König
Libristo kód: 08924212
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, února 2010
Verena Konig zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitatsbasierte Markenmanagement in Call...
? points 181 b
1 812 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Country Mosiacs for Scrollers and Crafters Frank Droege / Brožovaná
common.buy 282
Tunesien A+K Weltenbummler / Brožovaná
common.buy 419
Navigations Richard Kearney / Brožovaná
common.buy 936

Verena Konig zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitatsbasierte Markenmanagement in Call Centern fur einen langfristigen Markenerfolg leisten kann."

Informace o knize

Plný název Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 255
EAN 9783834921819
ISBN 9783834921819
Libristo kód 08924212
Váha 308
Rozměry 148 x 210 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet