Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Ingredient Branding

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Ingredient Branding Moritz Havenstein
Libristo kód: 06903697
Nakladatelství Deutscher Universitatsverlag, května 2004
Ingredient Branding, d.h. die marktstufenübergreifende Markierung einzelner Bestandteile eines Gesam... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Unbowed Wangari Maathai / Brožovaná
common.buy 288
Fall Out Boy / Brožovaná
common.buy 955
Poetry Aloud Here 2 Sylvia M. Vardell / Brožovaná
common.buy 1 403
Shino Suite Ronald Tanaka / Brožovaná
common.buy 347
Diagnostik der Nervenkrankheiten Alfred Goldscheider / Brožovaná
common.buy 1 239
Genome Evolution Axel Meyer / Brožovaná
common.buy 4 671
Tic Chronicles Parton / Brožovaná
common.buy 264
Cape Cod Perspectives Douglas Congdon-Martin / Brožovaná
common.buy 278
Art and Society in the Middle Ages Georges Duby / Pevná
common.buy 1 981
Child Labor Hugh D. Hindman / Pevná
common.buy 5 586

Ingredient Branding, d.h. die marktstufenübergreifende Markierung einzelner Bestandteile eines Gesamtprodukts, ist in der Praxis in verschiedensten Produktkategorien und Branchen anzutreffen. Allerdings verfolgen bisher nur wenige Hersteller von Produktbestandteilen entsprechende Markenkonzepte. Vor diesem Hintergrund wird dem Ingredient Branding ein rasantes Wachstum prognostiziert. Dem steht ein beträchtliches Forschungsdefizit gegenüber.§In einer empirischen Analyse geht Moritz Havenstein der Frage nach, wie und wodurch sich Ingredient-Branding-Strategien auf das Kaufverhalten für Endprodukte auswirken, die einen markierten Produktbestandteil beinhalten. Um zu ermitteln, welche konsumentenindividuelle Bedeutung der Ingredient Brand im Rahmen der Kaufentscheidung beizumessen ist, bedient sich der Autor mit der Choice-Based-Conjoint-Analyse in Verbindung mit der Hierarchical-Bayes-Methodik eines hochinnovativen Untersuchungsansatzes. Er identifiziert verschiedene Wirkungsmechanismen und leitet Implikationen für das Markenmanagement sowohl von Hauptproduktherstellern als auch von Herstellern der Produktbestandteile ab.

Informace o knize

Plný název Ingredient Branding
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2004
Počet stran 378
EAN 9783824480586
ISBN 3824480581
Libristo kód 06903697
Váha 408
Rozměry 127 x 203 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet