Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Information Campaigns

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Information Campaigns Charles T. Salmon
Libristo kód: 04713723
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts... Celý popis
? points 362 b
3 617 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Searching for Heaven on Earth David Jeremiah / Brožovaná
common.buy 458
Contractarianism/Contractualism Stephen Darwall / Brožovaná
common.buy 945
Encouraging Your Child's Spiritual Intelligence Mollie Painton / Brožovaná
common.buy 416
Outliers in Statistical Data 3e Vic Barnett / Pevná
common.buy 9 005
Privilege of Intellect D.A. Drennen / Brožovaná
common.buy 1 003
Between Europeanization and Local Societies Jeanie J. Bukowski / Brožovaná
common.buy 1 934

Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts at planned social change and that it is insufficient to examine inherently social phenomena in a social vacuum, the contributors to this volume provide a social context for examining these domains. Interdisciplinary in approach, this volume represents a merging of the traditions of marketing and strategic communication. The first section, Campaigns and Social Structure, pays particular attention to the social context in which campaigns are designed, implemented and analyzed. Each chapter addresses a set of concerns campaign organizers face and, as a whole, illustrate the broad range of social concerns which campaigns address.The second section, The Campaign Process, addresses more tactical concerns pertaining to the underlying components of campaigns, namely audience research, planning, organization and implementation and evaluation. The eclectic treatment of campaigns serves to enhance the development of both the theory for and the theory of campaigns and imparts a broad understanding of the field for students and professionals in communication, political science and areas of related interest.

Informace o knize

Plný název Information Campaigns
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Počet stran 312
EAN 9780803932197
ISBN 0803932197
Libristo kód 04713723
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 420
Rozměry 139 x 215 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet