Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Information Campaigns

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Information Campaigns Charles T. Salmon
Libristo kód: 04713722
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts... Celý popis
? points 381 b
3 812 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Son of a Wanted Man Louis Ľamour / Brožovaná
common.buy 180
Carl Zuckmayer 'Des Teufels General' Carl Zuckmayer / Brožovaná
common.buy 212
Political Economy of Terrorism Walter Enders / Brožovaná
common.buy 1 417
Beyond the Turnstile Selma Holo / Pevná
common.buy 1 906
Torture and Democracy D Rejali / Brožovaná
common.buy 1 478
Virtual Roots 2.0 Thomas Jay Kemp / Brožovaná
common.buy 2 018
Captured Gregory J Lalire / Brožovaná
common.buy 816
Aus der Werkstatt der Demokratie Arundhati Roy / Pevná
common.buy 505
Kitchen Culture Johnny Grey / Pevná
common.buy 588

Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts at planned social change and that it is insufficient to examine inherently social phenomena in a social vacuum, the contributors to this volume provide a social context for examining these domains. Interdisciplinary in approach, this volume represents a merging of the traditions of marketing and strategic communication. The first section, Campaigns and Social Structure, pays particular attention to the social context in which campaigns are designed, implemented and analyzed. Each chapter addresses a set of concerns campaign organizers face and, as a whole, illustrate the broad range of social concerns which campaigns address.The second section, The Campaign Process, addresses more tactical concerns pertaining to the underlying components of campaigns, namely audience research, planning, organization and implementation and evaluation. The eclectic treatment of campaigns serves to enhance the development of both the theory for and the theory of campaigns and imparts a broad understanding of the field for students and professionals in communication, political science and areas of related interest.

Informace o knize

Plný název Information Campaigns
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Počet stran 312
EAN 9780803932180
ISBN 0803932189
Libristo kód 04713722
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 590
Rozměry 139 x 215
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet