Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Informal Media Economy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Informal Media Economy Julian Thomas
Libristo kód: 05073708
Nakladatelství Polity Press, března 2015
How are e-book pirates changing the publishing industry? What do ticket scalpers and internet search... Celý popis
? points 68 b
682 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Výprodej
Species Seekers Richard Conniff / Brožovaná
common.buy 507
Amusing Ourselves to Death Neil Postman / Brožovaná
common.buy 315
Memes in Digital Culture Limor Shifman / Brožovaná
common.buy 365
Critical Political Economy of the Media Jonathan Hardy / Brožovaná
common.buy 1 620
Can These Bones Live? Bella Brodzki / Brožovaná
common.buy 719
Management of Pancreatic Neuroendocrine Tumors Joseph R. Pisegna / Pevná
common.buy 3 037
Conservation for a New Era Jeffrey A. McNeely / Brožovaná
common.buy 767
Media Economy Alan B Albarran / Brožovaná
common.buy 2 826
Building Envelopes: an Integrated Approach Jenny Lovell / Brožovaná
common.buy 781
Enduring Bonds Mary Renck Jalongo / Brožovaná
common.buy 3 037
Leicestershire Events Malcolm Elliott / Brožovaná
common.buy 511
International Primary Science Student's Book 6 Jonathan Miller / Brožovaná
common.buy 353
Essays in Social History Volume 2 Pat Thane / Pevná
common.buy 1 345
Applegate James A. Mitchell / Brožovaná
common.buy 2 428

How are e-book pirates changing the publishing industry? What do ticket scalpers and internet search companies have in common? What role does organised crime play in the global movie business? How do 'jailbroken' iPhones drive innovation? What does a '.bit' internet address entail? This book sets out to answer these and other questions by bringing media studies into dialogue with a wider body of critical research on informal, or off-the-books, economies. Social scientists have long studied the dynamics of informal commodity distribution circuits and how they intersect with legal industries. But we have not yet begun to seriously think about the media landscape in this way. The Informal Media Economy is the first book to do so. Its central claim is that the most dynamic activity in global media happens at the edges of, or entirely outside, formal businesses and public institutions so we need to explore the world of informal media if we wish to understand the momentous challenges facing media industries and media workers today. Featuring vivid descriptions of black and 'grey' media networks, the book opens up new insights on a range of topical issues in media studies, from the creative disruptions of digitisation to amateur production, piracy and cybercrime.

Informace o knize

Plný název Informal Media Economy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 224
EAN 9780745670324
ISBN 0745670326
Libristo kód 05073708
Nakladatelství Polity Press
Váha 340
Rozměry 153 x 231 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet