Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Improving perceptual decision making through monetary rewards

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Improving perceptual decision making through monetary rewards Jan Schlösser
Libristo kód: 07086455
Intuitively, most people assume that offering monetary rewards is a good way to motivate others to i... Celý popis
? points 195 b
1 946 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Intimate Affair J Fields / Brožovaná
common.buy 1 098
Democracy and Political Change in Sub-Saharan Africa John A. Wiseman / Brožovaná
common.buy 2 259
The Concept of Trade Mark Series Ruchika Sidhwani / Brožovaná
common.buy 1 168
Computer Technology and Computer Programming James L. Antonakos / Pevná
common.buy 4 396
Antisense-mediated exon skipping for Duchenne muscular dystrophy Annemieke M. Aartsma-Rus / Brožovaná
common.buy 1 239
ICT Competence Kasagga Usama / Brožovaná
common.buy 1 168
Song of the Flesh Ruth Cummings / Brožovaná
common.buy 372
Five on Brexit Island Bruno Vincent / Pevná
common.buy 237
Greek Tragedy H.D.F. Kitto / Brožovaná
common.buy 1 483
Supreme Court Nominations 1789-2005 Sam Garrett / Pevná
common.buy 3 196
Philosophical Defence of Psychiatry Lawrie Reznek / Pevná
common.buy 5 031
Jewish History in 100 Nutshells Robert J. Littman / Brožovaná
common.buy 1 433

Intuitively, most people assume that offering monetary rewards is a good way to motivate others to increase their performance. In contrast to this assumption, however, the experimental evidence is mixed: although rewards do sometimes increase performance, the most common result is that they do not have any measurable effect at all. In the present work, this issue is investigated in the context of visual perceptual decision making. Using a two-alternative forced-choice paradigm, it is demonstrated over the course of 6 experiments that rewards can and do improve performance, although this requires rather specific conditions.

Informace o knize

Plný název Improving perceptual decision making through monetary rewards
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 152
EAN 9783838130477
ISBN 3838130472
Libristo kód 07086455
Váha 231
Rozměry 152 x 229 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet