Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Improve Customer Satisfaction in a Structural Way

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Improve Customer Satisfaction in a Structural Way Jie Wu
Libristo kód: 06828868
Nakladatelství VDM Verlag, prosince 2009
Business excellence is all about enabling the organization to give the customer what he wants when h... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Personal MBA 10th Anniversary Edition Josh Kaufman / Brožovaná
common.buy 405
TOP
My Dark Vanessa Kate Elizabeth Russell / Brožovaná
common.buy 203
TOP
Book of Adria: A Diablo Bestiary Blizzard Entertainment / Pevná
common.buy 593
TOP
The Mermaid, the Witch and the Sea Maggie Tokuda-Hall / Brožovaná
common.buy 239
TOP
Modern Crochet Teresa Carter / Pevná
common.buy 534
Renegades Series 3-book boxed set Marissa Meyer / Brožovaná
common.buy 913
Final Exit (Third Edition) Derek Humphry / Brožovaná
common.buy 408
Natural Wine / Pevná
common.buy 507
Vengeful V. E. Schwab / Brožovaná
common.buy 405
Python for Excel Felix Zumstein / Brožovaná
common.buy 1 225

Business excellence is all about enabling the organization to give the customer what he wants when he wants it, everywhere, every time, but profitably. Customer service intelligence is supporting this business to transform the company into more efficient and effective regarding all areas of operational and process intelligence on the way to Most Highly Regarded Service Company . These challenges are ahead of the service company. Based on extensive research and rich with vivid example of T-Mobile Netherlands, this book helps company identify the true customer needs and what the customer really values, putting the right measures behind it, and executing against these measures in excellence. It also makes management aware of the complexity of measuring customer satisfaction and tremendous impact due to the key performance indicators. This leads to an introduction of a brand new performance planning tool that is very likely to benefit mobile phone companies in after-sales activities, or any corporation that may be considering engaging the customer experience in a continuous-improvement process for marketing efforts.

Informace o knize

Plný název Improve Customer Satisfaction in a Structural Way
Autor Jie Wu
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 100
EAN 9783639209280
ISBN 3639209281
Libristo kód 06828868
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 159
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet