Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Impressions

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Impressions COYTE GENE COOPER
Libristo kód: 09057173
Nakladatelství Coyte Cooper Company, září 2014
Impressions is a book dedicated to helping people live an extraordinary life by introducing them to... Celý popis
? points 53 b
527 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sustainable Luxury Paul McGillick Ph.D / Pevná
common.buy 845
Karl August Credner; Sein Leben Und Seine Theologie Baldensperger Guillaume / Brožovaná
common.buy 401
Flowering Plants. Monocots Elizabeth A. Kellogg / Pevná
common.buy 6 346
Les Paradoxes Du Seigneur de Malestroict, (Ed.1568) Jehan Cherruyt Malestroict / Brožovaná
common.buy 441
Dictionaries and the Authoritarian Tradition Ronald A. Wells / Pevná
common.buy 4 388
Ruhm und Ruin Imran Ayata / Pevná
common.buy 498

Impressions is a book dedicated to helping people live an extraordinary life by introducing them to personal branding and the importance of embracing seemingly small, individual interactions. By investing in the personal branding process, every individual has the opportunity to cultivate extraordinary relationships that will enhance all areas of their life. The book includes 14 powerful chapters that will help readers develop a mindset that will open up new opportunities in their life. In the Early Planning phase (chapters #1-4), the focus is on the foundational elements necessary to understand the concept of personal branding and developing a brand vision that will guide the reader's efforts moving forward. These are key areas that are designed to cultivate energy in people's lives, as they will require readers to take the time necessary to really know the things they are passionate about. After this, the middle Implementation phase of the book (chapters #5-10) will emphasize the concepts and steps that are necessary to make the reader's vision a reality through the daily decisions you make. The final Follow Through phase (chapters #11-14) will build on the Implementation phase by providing additional insights that are critical for personal branding initiatives.

Informace o knize

Plný název Impressions
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 202
EAN 9780990563624
ISBN 9780990563624
Libristo kód 09057173
Nakladatelství Coyte Cooper Company
Váha 454
Rozměry 152 x 229 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet