Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Importance of Research in Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Importance of Research in Marketing Jules Miller
Libristo kód: 02268036
Nakladatelství Grin Verlag, října 2011
Essay aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschu... Celý popis
? points 44 b
439 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Solo Leveling, Vol. 4 Chugong / Brožovaná
common.buy 402
TOP
Strength Training Anatomy Workout Fréderic Delavier / Brožovaná
common.buy 685
TOP
Robata Silla Bjerrum / Pevná
common.buy 812
Arabesque Table Reem Kassis / Pevná
common.buy 784
Niemiecki w tłumaczeniach. Słownictwo 2. Poziom B1-B2 Barbara Sieroslawski / Brožovaná
common.buy 350
Superior Spider-man Vol. 5: The Superior Venom Dan Slott & Christos Gage / Brožovaná
common.buy 362
Marketing Warfare Al Ries / Brožovaná
common.buy 601
Cuevas Medek Exercise 2012 Gray. Ramon Cuevas / Brožovaná
common.buy 4 333
PRO NOTEBOOK XL HARD FOREST GREEN MOLESKINE / Pevná
common.buy 1 133
Grand Prix's Winning Colours Mick Hill / Pevná
common.buy 1 013
Audio Culture, Revised Edition Christoph Cox / Pevná
common.buy 5 777
Oral Tolerance Olivier Morteau / Pevná
common.buy 4 671
Labordiagnostik bei Leukämien und Lymphomen Torsten Haferlach / Pevná
common.buy 1 195

Essay aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: -, Atlantic International University, Sprache: Deutsch, Abstract: Marketing research should be an ongoing concern within business as it is an effective way to track the progress of the firm and is a golden way to bring in-house so that managers may most economically stay on top of the customer base by paying attention to customer s voice. Marketing research represents a formal analysis of quantitative and qualitative demand, access and recognition of class of products or services, providing an external perspective of the business and industry. But, marketing research is to be appreciated as part of social science whereby the cateris paribus has its place due to complexity of marketing phenomena. On the other hand, research is crucial because it drives innovation and innovation is one way how the enterprise can gain leadership and much bargaining power. Thus, companies need to gather information concerning scientific research on products, markets and technology and this information can be generated either internally by Research and Development or by following research done elsewhere in the areas concerning the firm s business.

Informace o knize

Plný název Importance of Research in Marketing
Autor Jules Miller
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 28
EAN 9783656032892
ISBN 3656032890
Libristo kód 02268036
Nakladatelství Grin Verlag
Váha 45
Rozměry 140 x 216 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet