Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Implied Brand Strategy on the Brand Equity and Consumer Goods FMCG

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Implied Brand Strategy on the Brand Equity and Consumer Goods FMCG Mohamed Aly
Libristo kód: 19062276
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2017
In today's world, where the consumer is constantly exposed to more and more brands in almost any kin... Celý popis
? points 154 b
1 541 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Das medizinische Potenzial von Bienenprodukten Melanie Schneider / Brožovaná
common.buy 986
Capriccio Jessa M. Arnold / Brožovaná
common.buy 440
Hidden and Visible Realms Professor Zhenjun Zhang / Pevná
common.buy 1 960
The Mission of Janice Day Helen Beecher Long / Brožovaná
common.buy 217
Der Geschmack des Glaubens Noor van Haaften / Pevná
common.buy 284

In today's world, where the consumer is constantly exposed to more and more brands in almost any kind of environment, the importance of exploiting those brands which have managed to reach the consumer's mind and gained a strong position has increased. A majority of new product launches are extensions of existing brands. Brand extensions can be seen as a less expensive as well as less risky way to satisfy the consumer's demands and needs within several segments by providing several products under the same brand rather than creating a new name for every new product. Even though the extension of brands has become a popular strategy, it can still be somewhat of a troublesome affaire to extend the brand without losing its original value. A "very good" brand extension not only creates additional cash-flow but also enhances the brand name. Thus, the purpose of this work is to identify some factors that enable enhanced brand equity through category brand extension. A brand extension is when an existing brand name is applied to a product category that is new to the firm.

Informace o knize

Plný název Implied Brand Strategy on the Brand Equity and Consumer Goods FMCG
Autor Mohamed Aly
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 192
EAN 9783659593215
Libristo kód 19062276
Váha 305
Rozměry 150 x 220 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet