Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Image and Text in Advertising

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Image and Text in Advertising Bojana Momirovic
Libristo kód: 06956634
Nakladatelství Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG, června 2009
A perceptible text-image plane has attracted various §studies on intermediality ranging from compari... Celý popis
? points 209 b
2 087
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


What This Awl Means Janet D. Spector / Brožovaná
common.buy 517
Chinese Buddhism Joseph Edkins / Pevná
common.buy 12 019
Understanding American Political Parties Jeffrey M. Stonecash / Pevná
common.buy 4 544
Floridian of His Century Martin A. Dyckman / Pevná
common.buy 774
Teaching Psychology Online Stewart I. Donaldson / Pevná
common.buy 5 311
Acidic Deposition and Forest Soils Drew C. McAvoy / Brožovaná
common.buy 2 902
Inselmord Johanna Kierberg / Brožovaná
common.buy 648
Quality Control in Endoscopy Rory McCloy / Brožovaná
common.buy 1 472
Waiting Room Wilson Harris / Brožovaná
common.buy 369
First Person Plural Sophie McCall / Pevná
common.buy 3 283
Ambientes Louis Fisher / Brožovaná
common.buy 492

A perceptible text-image plane has attracted various §studies on intermediality ranging from comparison of §literary texts with painting to linguistic analysis §of puns and neologisms in advertising. The different §media and means of communication indeed seem to §share certain aspects that create the crossroad §between the two poles so that they are treated more §and more as an inseparable whole.§This study concentrates on the common ground of §literature and advertising. In literature it is the §text that generates a strong visual allusion and in §advertising it is mostly the visual aspect that §guides the viewer s reading . The intrinsic message §of these two media is encoded on a plane where the §visual and the textual elements meet. This plane can §be analysed in various ways. The focus here is on §two literary phenomena: figures of speech and §ekphrasis. The study relies on recent magazine §advertising and encompasses 20th century theatre and §comics art forms that work simultaneously with §text and image. Analysis reveals that literary §theory has found its way to the new media where §literary elements have been given a new way of §encoding.

Informace o knize

Plný název Image and Text in Advertising
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 140
EAN 9783838107783
ISBN 3838107780
Libristo kód 06956634
Váha 195
Rozměry 152 x 229 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet