Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Identit tsbasierte Markenbewertung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Identit tsbasierte Markenbewertung Marc Jost-Benz
Libristo kód: 08924106
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, července 2009
Marc Jost-Benz stellt ein integriertes Markenbewertungsmodell auf der Basis des identitatsbasierten... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Marc Jost-Benz stellt ein integriertes Markenbewertungsmodell auf der Basis des identitatsbasierten Markenmanagementansatzes vor. Im Kontext steigender Austauschbarkeit von Produkten und Dienstleistungen sind Marken zentrale Treiber fur die Kauf- und Nutzenentscheidung der Nachfrager."

Informace o knize

Plný název Identit tsbasierte Markenbewertung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 248
EAN 9783834917935
ISBN 9783834917935
Libristo kód 08924106
Váha 331
Rozměry 148 x 210 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet