Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

ICT Revolution

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha ICT Revolution Daniel Cohen
Libristo kód: 04531137
Nakladatelství Oxford University Press, ledna 2004
The view that the Internet and the information and communication technology (ICT) revolution would d... Celý popis
? points 155 b
1 548 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Book of Tides William Thomson / Pevná
common.buy 720
Rural Affair Catherine Alliott / Brožovaná
common.buy 322
El gobierno de los vivos FOUCAULT / Brožovaná
common.buy 957
Kriminalitat im Blickwinkel der Soziobiologie Jessica Rudi / Brožovaná
common.buy 1 620
Amour Est Une Chose 'Trange(l') Joseph Connolly / Brožovaná
common.buy 292
Kunst und Leben Friedrich Förster / Brožovaná
common.buy 663
de la Crise Americaine Et de Celle Des Nationalites En Europe Sain De Boislecomte-C-J-E / Brožovaná
common.buy 491
Cesar Chavez Jacques E. Levy / Brožovaná
common.buy 514
Trinity Anne Hunt / Brožovaná
common.buy 505

The view that the Internet and the information and communication technology (ICT) revolution would deliver a frictionless economy without recessions is, at least for the time being, dead. This book takes stock of the ICT revolution, going well below the surface to ask and answer a few key questions: did the ICT revolution contribute to the divergence in the growth record? And if this is the case, how and why were some countries better equipped to exploit the potential of ICT? The naive approach to the Internet views e-commerce as a means to achieve a perfect world of competition. By making information cheap and readily available, it should allow the affluent consumer to raise competitive pressure on firms, help the firms themselves to put competitive pressure on their own suppliers and so on. For the poor countries, the story goes, the Internet should lower the barriers to entry to rich countries' markets and foster their inclusion in world markets. However, the theory of economic geography does not support the idea that geography becomes irrelevant as the cost of distance is reduced.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet