Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Nakladatelství Springer, Berlin, prosince 2024
This edited collection hinges on the idea that marketing serves as the catalyst for capitalism and,... Celý popis
? points 476 b Nové Nové
4 761 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Brožovaná
common.buy 298
TOP
Saving 6 / Brožovaná
common.buy 326
TOP Nové
Good Fortune Tarot Jessica Roux / Hra
common.buy 684
TOP Připravujeme
Fourth Wing Rebecca Yarros / Brožovaná
common.buy 396
TOP
Diary of an Oxygen Thief Anonymous / Brožovaná
common.buy 259
Výprodej
ALL SYSTEMS RED Martha Wells / Pevná
common.buy 371
Dottir / Brožovaná
common.buy 348
Learning OpenCV 3 Adrian Kaehler / Brožovaná
common.buy 1 705
Venom Epic Collection: Symbiosis David Michelinie / Brožovaná
common.buy 805
Complete Adventures of Peter Rabbit Beatrix Potter / Pevná
common.buy 382
When Prophecy Fails Stanley Schachter / Brožovaná
common.buy 299
Wild Justice Marc Bekoff / Brožovaná
common.buy 633
MOTHERHOOD Sheila Heti / Pevná
common.buy 780

This edited collection hinges on the idea that marketing serves as the catalyst for capitalism and, in light of this, embracing a humanistic marketing approach holds the potential to foster a more humane form of capitalism. Particularly in the midst of our tumultuous era, this book has an added importance, and the twelve chapters represent a crucial update on the current status of marketing, ethics and humanistic management.

Leading scholars have contributed chapters displaying an interdisciplinary take on humanistic marketing, featuring global examples and cutting-edge research. Topics include digital transformation and artificial intelligence, leadership, organization design and the future of work. This book will be of great interest for scholars and students of marketing, business ethics, corporate responsibility and leadership.

Informace o knize

Plný název Humanism in Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2024
Počet stran 250
EAN 9783031671548
Libristo kód 46193468
Nakladatelství Springer, Berlin
Rozměry 155 x 235
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet