Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

How Culture and Technology impact Coca-Cola's Advertising Strategies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha How Culture and Technology impact Coca-Cola's Advertising Strategies James Omedo
Libristo kód: 06833656
Nakladatelství VDM Verlag, června 2010
Occasionally, a revolutionary product arrives in the market place that challenges existing normalcy,... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tocqueville Et Guizot Nicolas Seney / Brožovaná
common.buy 1 448
Baby's in black Arne Bellstorf / Brožovaná
common.buy 401
Approche Contextuelle Du Contr le de la Tuberculose El-C Julio Rakotonirina / Brožovaná
common.buy 2 648
Transnational Politics in Central America Luis Roniger / Brožovaná
common.buy 647
Hampshire & The New Forest: A Dog Walker's Guide Vicky Fletcher / Brožovaná
common.buy 323
Local Matters Ariela J. Gross / Brožovaná
common.buy 899
Trade Marks and Brands Lionel BentlyJennifer DavisJane C. Ginsburg / Pevná
common.buy 4 278
Respect for Authority / Brožovaná
common.buy 1 933
Dynamiques Des Groupes Arm s En Territoire d'Uvira Alphonse Shukuru Batachoka / Brožovaná
common.buy 2 562
From Dawn 'Til Midnight D S Edward / Pevná
common.buy 785
How to Jump and Spin on In-line Skates Jo Ann Schneider Farris / Pevná
common.buy 621

Occasionally, a revolutionary product arrives in the market place that challenges existing normalcy, invites curious users, sways those lagging behind and most importantly, presents a new front of opportunities as well as challenges to follow. Such is the case when John S. Pemberton gave us Coca-Cola. This revolutionary product came in the form of a beverage and would become a model product not only for the beverage industry, but also for all brands around the world for many years to come. This book is aimed at exploring, investigating and forming conclusions about the dynasty of Coca-Cola as company/product. Not so much because of its success as a global brand or the way the brand has championed and mastered multi-cultural marketing and product positioning, but more so on Coca-Cola's scientific analysis and response to market culture, technology and trends. This study seeks to reveal how the company has seamlessly responded to every changing condition and executed successful advertising and marketing programs. The success of the brand is due not only to the decisions that come out of the Atlanta offices, but also what comes into those offices from the outside.

Informace o knize

Plný název How Culture and Technology impact Coca-Cola's Advertising Strategies
Autor James Omedo
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 108
EAN 9783639263190
ISBN 3639263197
Libristo kód 06833656
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 168
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet