Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

How Advertising Works

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha How Advertising Works John Philip Jones
Libristo kód: 04683853
Nakladatelství SAGE Publications Inc, července 1998
John Philip Jones, bestselling author of What's in a Name? and When Ads Work, has edited an authorit... Celý popis
? points 423 b
4 227 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


John Philip Jones, bestselling author of What's in a Name? and When Ads Work, has edited an authoritative handbook of research procedures that determine effective advertising. All participants in the advertising process - clients, media and agencies - are fully represented in this volume. Chapter authors reflect a global mix of academic and professional backgrounds and include: Leo Bogart, Andrew Ehrenberg, Simon Broadbent, Herbert Krugman, and the Editor John Philip Jones. Most chapters have been specifically written for this volume and are complemented by a few adaptations of classic articles.

Informace o knize

Plný název How Advertising Works
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1998
Počet stran 368
EAN 9780761912415
ISBN 076191241X
Libristo kód 04683853
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 558
Rozměry 153 x 229 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet