Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Heidegger and the Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Heidegger and the Media David Gunkel
Libristo kód: 04908928
Nakladatelství Polity Press, května 2014
The most significant philosopher of Being, Martin Heidegger has nevertheless largely been ignored wi... Celý popis
? points 55 b
552 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


History of al-Tabari Abu Ja'far Muhammad Bin Jarir Al-Tabari / Brožovaná
common.buy 1 055
Septembers of Shiraz Dalia Sofer / Brožovaná
common.buy 880
Instant Family Devotions Mike Nappa / Brožovaná
common.buy 417
Stories of the Rose Anne Winston-Allen / Brožovaná
common.buy 1 158
Ettelijke Bange Eenden Michael Finnissy / Brožovaná
common.buy 570

The most significant philosopher of Being, Martin Heidegger has nevertheless largely been ignored within communications studies. This book sets the record straight by demonstrating the profound implications of his unique philosophical project for our understanding of today's mediascape. The full range of Heidegger's writing from Being and Time to his later essays is drawn upon. Topics covered include: - an analysis of Heidegger's theory of language and its relevance to communications studies - a critical interpretation of mass media and digital culture that draws upon Heidegger's key concept of Dasein - a discussion of mediated being and its objectifying tendencies - an assessment of Heidegger's legacy for future developments in media theory Clear explanations and accessible commentary are used to guide the reader through the work of a thinker whose notorious reputation belies the highly topical nature of his key insights. In a world full of digital networks and new social media, but little critical insight, Heidegger and the Media shows how a true understanding of the media requires familiarity with Heidegger's unique brand of thinking.

Informace o knize

Plný název Heidegger and the Media
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 160
EAN 9780745661261
ISBN 0745661262
Libristo kód 04908928
Nakladatelství Polity Press
Váha 290
Rozměry 171 x 215 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet