Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Health Communication Message Design

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Health Communication Message Design
Libristo kód: 04787593
Nakladatelství SAGE Publications Inc, prosince 2011
This one of a kind text illustrates the importance of effective communication in disease prevention... Celý popis
? points 460 b
4 601 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Managing High-Technology Programs & Projects 3e Russell D. Archibald / Pevná
common.buy 4 660
Embodied Minds in Action Robert Hanna / Pevná
common.buy 4 385
Messages From Georg Simmel Horst Jurgen Helle / Brožovaná
common.buy 890
Mmsmpo Twelfth Night William Shakespeare / Brožovaná
common.buy 204
Painting Indians Andrea Press / Brožovaná
common.buy 662
Dictionary of Alternatives Martin Parker / Brožovaná
common.buy 1 492
Advanced Technology Program Board on Science / Brožovaná
common.buy 2 451
Making Time Richard Whipp / Brožovaná
common.buy 2 040
Jungle Books Rudyard Kipling / Brožovaná
common.buy 464

This one of a kind text illustrates the importance of effective communication in disease prevention and health promotion by building theory-based messages while being responsive to diverse audience needs. This book clearly explains core health communication principles and processes for designing effective messages for health communication interventions and campaigns while integrating perspectives from multiple areas including psychology, public health, and social marketing. Key features: * theory-based message design links theory and practice by explaining how psychosocial theories of behaviour change can be used to design effective health communication messages * audience-centered message design provides clarity on how diverse audiences' cultures, beliefs, barriers, and needs can be effectively addressed * suggested further readings guide students through additional theory and research * end-of-chapter discussion questions encourage critical thinking about the implication of each chapter on future theory, research, and practice relevant to health communication message design and evaluation * a glossary.

Informace o knize

Plný název Health Communication Message Design
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 296
EAN 9781412986557
ISBN 1412986559
Libristo kód 04787593
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 510
Rozměry 233 x 189 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet