Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets Zeeshan-Ul-Hassan Usmani
Libristo kód: 07367843
Nakladatelství iUniverse, března 2007
"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings... Celý popis
? points 25 b
248 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Identity Theft / Pevná
common.buy 899
John Muir Daryl Ashby / Brožovaná
common.buy 563
Lucky 73 Aldona Sendzikas / Pevná
common.buy 638
Verdi and the French Aesthetic Andreas Giger / Brožovaná
common.buy 1 284
Beyond Mothering Earth Sherilyn MacGregor / Brožovaná
common.buy 991

"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings and the effect of technology to herding. He explores the possibility that an alternative sales model can be used to influence customer impulse purchasing w

Informace o knize

Plný název Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 76
EAN 9780595438488
ISBN 9780595438488
Libristo kód 07367843
Nakladatelství iUniverse
Váha 122
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet