Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Handbook of Research on Digital Media and Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Handbook of Research on Digital Media and Advertising Neal M. Burns
Libristo kód: 08779993
Nakladatelství IGI Global, července 2010
Bridges the gap between professional and academic perceptions of advertising in fresh media environm... Celý popis
? points 771 b
7 714 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Barefoot Cue Ball Paul A Rutter / Brožovaná
common.buy 568
European Products Gisela Welz / Pevná
common.buy 3 851
1010 ejercicios de defensa fútbol Santiago Vázquez Folgueira / Brožovaná
common.buy 793
Graham Greene Neil Sinyard / Pevná
common.buy 1 540
Hard Cases in Wicked Legal Systems David Dyzenhaus / Pevná
common.buy 4 530
Vallombrosa. William Wetmore Story / Brožovaná
common.buy 462

Bridges the gap between professional and academic perceptions of advertising in fresh media environments through defining the evolution of consumerism within the context of media change. It offers coverage of practical issues related to consumer power shifts and economic issues related to media exposure.

Informace o knize

Plný název Handbook of Research on Digital Media and Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 768
EAN 9781605667928
ISBN 9781605667928
Libristo kód 08779993
Nakladatelství IGI Global
Váha 2167
Rozměry 221 x 286 x 46
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet