Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Handbook of Marketing Scales

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Handbook of Marketing Scales W Bearden
Libristo kód: 04433185
Nakladatelství SAGE Publications Inc, ledna 2011
The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compila... Celý popis
? points 466 b
4 663 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Stick Man Julia Donaldson / Brožovaná
common.buy 220
Výprodej
Master Key System Charles F. Haanel / Brožovaná
common.buy 302
Výprodej
An Intelligent Person's Guide to Philosophy Roger Scruton / Brožovaná
common.buy 453
Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e Frank-Martin Belz / Brožovaná
common.buy 1 513
Origins of the First World War James Joll / Brožovaná
common.buy 1 234
Handbook of Themes for Preaching James W. Cox / Brožovaná
common.buy 924
Hamlet, Prince of Denmark Vale Ferne / Brožovaná
common.buy 649
Amor a la cort dels Tsars TEA STILTON / Brožovaná
common.buy 368
Alojamientos para ganado porcino Fernando Forcada Miranda / Brožovaná
common.buy 586
Christian's Treasury of Trees & Plants Hilary Giner-Sorolla / Brožovaná
common.buy 1 310

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research. - Over 150 scales are included in the handbook. Many of these scales were originally published in marketing- and consumer-related journals or conference proceedings. Including them in one volume helps reduce the time it takes to locate instruments for survey research. - Scales included have a reasonable theoretical base, are developed within the marketing or consumer behavior literature, are composed of several items or questions, use some scaling procedures, and include estimates of reliability and/or validity, making these scales especially relevant and "proven" for marketing scholars and professionals. - Each scale includes the following information so that users can quickly and easily learn about the scale: construct, description, development, samples, validity, scores, sources, other evidence, other sources, references, and scale items.

Informace o knize

Plný název Handbook of Marketing Scales
Autor W Bearden
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 624
EAN 9781412980180
ISBN 1412980186
Libristo kód 04433185
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 1752
Rozměry 222 x 281 x 38
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet