Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Handbook of Marketing and Finance

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Handbook of Marketing and Finance Shankar Ganesan
Libristo kód: 01359676
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, května 2012
Demonstrating the value created by the marketing function to business operations and financial perfo... Celý popis
? points 474 b
4 741 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nauč mě mluvit Antonín Šplíchal / Pevná
common.buy 145
Sen o městě obehnaném zdí Fleischman Lisa Huang / Pevná
common.buy 150
Integrated Endocrinology John Laycock / Pevná
common.buy 4 621
Englisch im Kindergarten Anne Sutter / List
common.buy 662
Gotteslob / Pevná
common.buy 986
Children's War Rosie Kennedy / Pevná
common.buy 1 540
Bulgari Skira Books / Leporelo
common.buy 687
Die Konigin der Farben Jutta Bauer / Brožovaná
common.buy 250

Demonstrating the value created by the marketing function to business operations and financial performance has become very important in many organizations. Top managers are constantly challenging marketers to document marketing's contribution to the bottom-line and link marketing investments and assets to metrics that matter to them. This Handbook relates marketing actions to various types of risk and return metrics that are typically used in the domain of finance. It provides current knowledge of this marketing-finance interface in a single, authoritative volume and brings together new cutting-edge research by established marketing scholars on a range of topics in the area. The research in the marketing-finance interface spans tactical and strategic marketing actions related to the creation, communication, delivery and appropriation of the value proposition. The chapters, specifically written for this Handbook, draw on theoretical developments in economics, accounting, finance, psychology and cutting-edge statistical and econometric approaches. Academics and doctoral students in marketing, accounting, finance, and applied economics, along with marketing and brand strategy-focused business practitioners and consultants, will appreciate the state-of-the-art research herein.

Informace o knize

Plný název Handbook of Marketing and Finance
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 336
EAN 9781849802727
ISBN 1849802726
Libristo kód 01359676
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 634
Rozměry 156 x 234 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet