Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Handbook of Creative Cities

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Handbook of Creative Cities
Libristo kód: 05107568
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, srpna 2011
With the publication of The Rise of the Creative Class by Richard Florida in 2002, the 'creative cit... Celý popis
? points 633 b
6 333
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sting in the Tale Dave Goulson / Brožovaná
common.buy 288
Taryn Simon Taryn Simon / Pevná
common.buy 2 229
Georg Elser Ulrich Renz / Brožovaná
common.buy 597
Iguanas of the World Gordon M. Burghardt / Pevná
common.buy 2 246
On Beyond Living Richard Doyle / Brožovaná
common.buy 680
Iran Facing Others A. Amanat / Pevná
common.buy 4 203
Love's Redeeming Work Geoffrey Rowell / Brožovaná
common.buy 1 492
Sonnige Welten Emil Selenka / Brožovaná
common.buy 1 631
Horn / Brožovaná
common.buy 585
Die Rückkehr Jasmin Düringer / Pevná
common.buy 416
On Laboratory Arts (1898) Threlfall Richard / Brožovaná
common.buy 846
Aeschylus: Persians and Other Plays Christopher Collard / Pevná
common.buy 2 675
Gendered Modernities Hodgson / Brožovaná
common.buy 1 472

With the publication of The Rise of the Creative Class by Richard Florida in 2002, the 'creative city' became the new hot topic among urban policymakers, planners and economists. Florida has developed one of three path-breaking theories about the relationship between creative individuals and urban environments. The economist A...ke E. Andersson and the psychologist Dean Simonton are the other members of this 'creative troika'. In the Handbook of Creative Cities, Florida, Andersson and Simonton appear in the same volume for the first time. The expert contributors in this timely Handbook extend their insights with a varied set of theoretical and empirical tools. The diversity of the contributions reflect the multidisciplinary nature of creative city theorizing, which encompasses urban economics, economic geography, social psychology, urban sociology, and urban planning. The stated policy implications are equally diverse, ranging from libertarian to social democratic visions of our shared creative and urban future. Being truly international in its scope, this major Handbook will be particularly useful for policy makers that are involved in urban development, academics in urban economics, economic geography, urban sociology, social psychology, and urban planning, as well as graduate and advanced undergraduate students across the social sciences and in business.

Informace o knize

Plný název Handbook of Creative Cities
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 576
EAN 9781849801508
Libristo kód 05107568
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 1220
Rozměry 169 x 244 x 36
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet