Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Guerilla Advertising 2: More Unconventional Brand Communications

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Guerilla Advertising 2: More Unconventional Brand Communications Gavin Lucas
Libristo kód: 04392592
Nakladatelství LAURENCE KING PUBLISHERS, září 2011
Advertising is changing fast, in order to hold its own in an ever-changing media landscape. The trad... Celý popis
? points 129 b
1 285
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Life After the Military Janelle Hill / Pevná
common.buy 1 852
Intl Dir Co Hist V119 Gale / Pevná
common.buy 15 574
Introduction to Digital Communication Systems Krzysztof Wesolowski / Pevná
common.buy 2 864
Soils of Chile Manuel Casanova / Pevná
common.buy 2 726
Supervision Und Professionelles Handeln Pflegender Renate Schwarz / Brožovaná
common.buy 1 603
Stand, The Volume 1 Roberto Sacasa / Brožovaná
common.buy 390
Institutional Foundations of Public Policy in Argentina Pablo T. SpillerMariano Tommasi / Pevná
common.buy 3 954

Advertising is changing fast, in order to hold its own in an ever-changing media landscape. The traditional channels of TV, press and poster simply won't reach some target audiences. Instead, clients demand project-specific solutions involving social media networks, stunts in public places, street propaganda and more. This book showcases the varied and inventive tactics that are being used today by big-name brands, non-profit organizations and individuals to promote themselves, their ideas and their products. Projects of this title include: giant afro combs stuck in topiaried shrubs to promote a play set in a barber shop; an inflatable pig wedged between two skinny Manhattan buildings to advertise dental floss; musical grooves in a road, only audible if you drive at the safe limit of 40 mph; and, street buskers launching a new Oasis album in New York. Over 70 international campaigns are featured, grouped according to their approach: Stunts, Street Propaganda, Sneaky Tactics, Site-specific campaigns and Multi-fronted attacks.

Informace o knize

Plný název Guerilla Advertising 2: More Unconventional Brand Communications
Autor Gavin Lucas
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 192
EAN 9781856697477
ISBN 1856697479
Libristo kód 04392592
Nakladatelství LAURENCE KING PUBLISHERS
Váha 1102
Rozměry 233 x 301 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet