Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Guanxi

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Guanxi Thomas Leung
Libristo kód: 06693213
Nakladatelství Taylor & Francis Inc, srpna 2001
Wong and Leung (both professors of marketing, Hong Kong Polytechnic U.) present a model of marketing... Celý popis
? points 494 b
4 944 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Unruly World? / Pevná
common.buy 4 476
Volkswirtschaftslehre 2 Werner Lachmann / Pevná
common.buy 1 131
Cuentos de Amador Karlos Kum / Brožovaná
common.buy 466
44,000 Miles Under Sail Catherine Longwell / Brožovaná
common.buy 539
Double Contrast Examination of the Colon Jacques Grellet / Brožovaná
common.buy 3 037
Evolution of Shadows Jason Quinn Malott / Brožovaná
common.buy 336
Gott im Kindergarten Frank Hartmann / binding.
common.buy 357

Wong and Leung (both professors of marketing, Hong Kong Polytechnic U.) present a model of marketing for Westerners based on the Chinese concept of guanxi, which can be loosely translated as personal relationship or connections. After comparing and contrasting Western and Chinese models of marketing, they offer a methodology, which melds por

Informace o knize

Plný název Guanxi
Autor Thomas Leung
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2001
Počet stran 244
EAN 9780789012890
ISBN 9780789012890
Libristo kód 06693213
Nakladatelství Taylor & Francis Inc
Váha 610
Rozměry 158 x 222 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet