Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Grundlagen des Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Grundlagen des Marketing Barbara Schilling
Libristo kód: 02400821
Nakladatelství Books on Demand, března 2019
Dieses Buch vereint anschaulich die Marketing-Grundlagen aus Theorie und Praxis und ist sowohl für M... Celý popis
? points 59 b
587 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Snakes to Simillimum Farokh J. Master / Pevná
common.buy 1 560
Hannah Arendt Simon Swift / Pevná
common.buy 3 848
History of Ancient Philosophy III Giovanni Reale / Brožovaná
common.buy 1 236
Haiku For You Cheryl Vatcher-Martin M. a. / Brožovaná
common.buy 829
Gas Liquid Separation Ronald J Robichaux / Brožovaná
common.buy 522

Dieses Buch vereint anschaulich die Marketing-Grundlagen aus Theorie und Praxis und ist sowohl für Marketingfachleute in der Ausbildung als auch in der Arbeitswelt geeignet. §Aus dem Inhalt: Markt und Wettbewerb, Marketing-Mix, Werbelehre, Planung, Konzeption, Kommunikationspsychologie, Multi- und Social-Media, Gestaltung, Research, Nachhaltigkeit.

Informace o knize

Plný název Grundlagen des Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 146
EAN 9783732244836
ISBN 3732244830
Libristo kód 02400821
Nakladatelství Books on Demand
Váha 272
Rozměry 189 x 246 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet