Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Growing Brands Through Sponsorship

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Growing Brands Through Sponsorship Philip Gross
Libristo kód: 05328392
Nakladatelství Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, listopadu 2014
Philip Gross addresses a new opportunity for growing brands that may reside within a sponsorship all... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Doppler Erlend Loe / Brožovaná
common.buy 208
Golden Tower (Magisterium #5) Holly Black / Pevná
common.buy 477
Twelve Days of Randy HEIDI CULLINAN / Brožovaná
common.buy 308
Fear Gabriel Chevallier / Brožovaná
common.buy 417
St. Vincent, 1 DVD Theodore Melfi / DVD
common.buy 357
Journey of Oliver K. Woodman Darcy Pattison / Brožovaná
common.buy 205
Test Prep for CCSS Performance Tasks, Grade 7 Schyrlet Cameron / Brožovaná
common.buy 224
I Suck at Relationships So You Don't Have To Bethenny Frankel / Brožovaná
common.buy 479
Die Quellen Des Heliand Christian Wilhelm Michael Grein / Pevná
common.buy 1 056
Intro to Business Robert Ristau / Pevná
common.buy 4 116
Oxford Handbook of Child Psychological Assessment Donald H. Saklofske / Pevná
common.buy 9 737
Landscapes of Change / Pevná
common.buy 5 586
Bergkirche Seiffen Barbara Bechter / Brožovaná
common.buy 95
Theodore Besterman, Bibliographer and Editor Francesco Cordasco / Pevná
common.buy 6 645

Philip Gross addresses a new opportunity for growing brands that may reside within a sponsorship alliance. Typically, brands vie for image transfer from an event or other property when entering a sponsorship engagement. Yet this practice leaves a valuable part of a sponsorship alliance unexploited. Specifically, the author infers from theories of social and cognitive psychology to propose and test a research model that accounts for a sponsor to also gain from brand attitude and personality traits innately tied to a co sponsor of the same event. The results provide evidence for direct image transfer between two sponsor brands. Hence, pairing with a co sponsor might fortify or dilute a sponsor brand's image depending on the expediency of the image conveyed by that ally.

Informace o knize

Plný název Growing Brands Through Sponsorship
Autor Philip Gross
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 349
EAN 9783658072490
ISBN 3658072490
Libristo kód 05328392
Váha 4896
Rozměry 148 x 210 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet