Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Grievance management in a Pvt. Enterprise

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Grievance management in a Pvt. Enterprise S Gomathi
Libristo kód: 09120716
Nakladatelství Scholars' Press, listopadu 2014
Grievances occur in every workplace and handling them properly is important for maintaining a harmon... Celý popis
? points 135 b
1 345 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Frecuencias A2 Libro del estudiante Paula Cerdeira / Brožovaná
common.buy 697
Food for Life Tim Spector / Pevná
common.buy 712
Training for Sports Speed and Agility Paul Gamble / Brožovaná
common.buy 1 529
Sane Sex Life and Sane Sex Living H. W. Long / Brožovaná
common.buy 1 070
Superkicks: Best Shot Don Bosco / Brožovaná
common.buy 208
Linelle Mave Davies / Brožovaná
common.buy 391
Rfid M Klems / Brožovaná
common.buy 252
Job John Ashford / Brožovaná
common.buy 482
From Crisis to Creativity Gail Carr Feldman Phd / Brožovaná
common.buy 543
Připravujeme
Believing in Britain Ian C. Bradley / Brožovaná
common.buy 405

Grievances occur in every workplace and handling them properly is important for maintaining a harmonious and productive work environment. Grievance management is all about how well the problems are addressed (and solved). It is very essential in the present world. Now-a-days there are many companies who declare that their human resources are their most important assets and it is no more human resources but Human Capital. Hence these statements are to be verified whether it is true or not. This can be done by measuring how faster the employees problems are addressed and solved. If it is done faster, then it can be concluded by saying that the employee concern is significantly present in the organization. A grievance mechanism is an early warning system, which can provide valuable data and intelligence on how the company is operating on the grounds. Companies should keep a log of all complaints, identify lessons learned from all individual grievances, and feed this information into the overall assessment of the company s impact on the human rights of its stakeholders.

Informace o knize

Plný název Grievance management in a Pvt. Enterprise
Autor S Gomathi
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 108
EAN 9783639667707
ISBN 3639667700
Libristo kód 09120716
Nakladatelství Scholars' Press
Váha 168
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet