Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Gower Handbook of Call and Contact Centre Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Gower Handbook of Call and Contact Centre Management Natalie Calvert
Libristo kód: 04621789
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, listopadu 2004
Business Hardbacks - Sales, Marketing and Customer Service A Contact Centre is fundamentally all abo... Celý popis
? points 494 b
4 944 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Connected Discourses of the Buddha Bhikkhu Bodhi / Pevná
common.buy 1 491
Geography of the World Economy Paul Knox / Brožovaná
common.buy 2 397
A Son of Satsuma, or with Perry in Japan Kirk Munroe / Brožovaná
common.buy 680
Going Home Ben Blyton / Brožovaná
common.buy 701
Contes Fantastiques Marcel Brion / Brožovaná
common.buy 296
Holy Invitations - Exploring Spiritual Direction Jeannette A. Bakke / Brožovaná
common.buy 436
Gospels of the New Nile John P Kilian / Brožovaná
common.buy 288
Guild of PSI Eric Pepin / Brožovaná
common.buy 766
Health Care Law Jonathan Montgomery / Brožovaná
common.buy 2 021

Business Hardbacks - Sales, Marketing and Customer Service A Contact Centre is fundamentally all about customers. The people, processes and technologies employed are all there to create powerful and memorable moments of truth - moments that make a difference between losing a customer and winning customers' hearts and minds. The role of the Contact Centre Manager is to really understand how to make this happen and through combining inspired people with intelligent tools and technologies, positively impact the bottom line performance of an organisation. In compiling a book like this the difficulty has been in knowing where to stop. There are so many more topics that I would have loved to include or existing topics that perhaps should be covered in more detail or even some that you feel they should have been reduced! Overall we have endeavoured to get the mix right for Contact Centre Managers. If you manage one of the following, this book is for you: Telephone Sales; Telephone Marketing; Telephone Account Management; Appartment Setting; Customer Service; Sales; Credit Control; Helpdesk; Outsourcing Agency; Shared Services

Informace o knize

Plný název Gower Handbook of Call and Contact Centre Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2004
Počet stran 368
EAN 9780566085109
ISBN 0566085100
Libristo kód 04621789
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 785
Rozměry 174 x 246
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet