Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Global Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Global Media Edward S Herman
Libristo kód: 01257380
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, června 1997
"The Global Media" describes in detail the recent rapid growth and crossborder activities and linkag... Celý popis
? points 183 b
1 830 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Run Wild Boff Whalley / Brožovaná
common.buy 291
Microsoft Project 2013 - The Missing Manual Bonnie Biafore / Brožovaná
common.buy 1 023
Body Language in Literature Barbara Korte / Brožovaná
common.buy 1 489
Discovering London's Guilds and Liveries John Kennedy-Melling / Brožovaná
common.buy 292
British Flags W. G. Perrin / Brožovaná
common.buy 1 403
Připravujeme
Good Life Cheryl Mendelson / Brožovaná
common.buy 379
Připravujeme
Man We Serve "Kim" / Brožovaná
common.buy 1 055
Recent Trends in Graph Theory M. Capobianco / Brožovaná
common.buy 1 295
Liberale Demokratie. Gottfried Dietze / Brožovaná
common.buy 808
Die Hypostasierung des Computers. Christine Dörner / Brožovaná
common.buy 938
Bibel-Anstreichsystem Hans-Joachim Eckstein / Kniha
common.buy 178

"The Global Media" describes in detail the recent rapid growth and crossborder activities and linkages of an industry largely composed of international conglomerates. It assesses the significance of the ongoing deregulation and convergence of global media and telecommunications systems and the rise of the internet. The authors argue that the most important features of this globalization process are the implantation, consolidation and concentration of advertisement-based commercial media and the parallel weakening of the 'public sphere'. It is contended that the United States provides the evolutionary model toward which the global media system is moving, and the history and characteristics of the U.S. System are described, along with developments in seven other countries around the world. Finally, the authors evaluate the defenses of the ongoing globalization process and discuss the forms of local, national and global resistance that have emerged. Written by two of the leading media scholars in America, this book provides the most up-to-date, concise survey of the global media industry available and has become essential reading for all those interested in media studies. "

Informace o knize

Plný název Global Media
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1997
Počet stran 320
EAN 9780826458193
ISBN 082645819X
Libristo kód 01257380
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 342
Rozměry 136 x 215 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet