Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

GIS for Business and Service Planning

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha GIS for Business and Service Planning
Libristo kód: 04882378
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, ledna 1996
GIS for Business and Service Planning Edited by Paul Longley, Graham Clarke The field of geographica... Celý popis
? points 491 b
4 908 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hot and Fast BBQ on Your Traeger Grill Ed Randolph / Brožovaná
common.buy 476
Sepher Ha-Razim Michael / Brožovaná
common.buy 635
President Is Missing Bill Clinton / Brožovaná
common.buy 218
Hove & Portslade Through Time Judy Middleton / Brožovaná
common.buy 450

GIS for Business and Service Planning Edited by Paul Longley, Graham Clarke The field of geographical information systems (GIS) is developing rapidly, finding applications in an ever-widening range of commercial contexts. This volume examines the practical use of GIS for business and service planning. It considers ways in which GIS may be customised to meet specific user requirements and tackle the applied research challenges of the late 1990s. GIS for Business and Service Planning: introduces the management, analysis and modelling of information within GIS and considers some of the basic problems and pitfalls that can occur in practice covers the major topics of geodemographics and how geographical information can be manipulated and merged into business application databases discusses the relative merits of customised versus proprietary solutions to business application databases examines the range of consultancy applications of GIS for business using international case studies, assessing how recent applications have benefited from research developments critically assesses GIS in the market place and evaluates different GIS strategies GIS for Business and Service Planning is essential reading for GIS professionals, marketeers, GIS students and management scientists. The other contributors: Peter Batey (University of Liverpool), Mark Birkin (GMAP), Peter Brown (University of Liverpool), Martin Clarke (GMAP), Paul Cresswell (SPA Marketing Systems), David Maguire (ESRI US), David Martin (University of Southampton), Ian Masser (University of Sheffield), Stan Openshaw (University of Leeds), Nora Sherwood (GIS World) and Robin Waters (GeoInformation International).

Informace o knize

Plný název GIS for Business and Service Planning
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1996
Počet stran 336
EAN 9780470235102
ISBN 0470235101
Libristo kód 04882378
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 494
Rozměry 158 x 235 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet