Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

German-Irish Corporate Relationships

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha German-Irish Corporate Relationships Niamh O'Mahony
Libristo kód: 10022648
Nakladatelství Verlag Peter Lang, února 2004
The book addresses the question of whether, in an age of internationalisation and globalisation, cul... Celý popis
? points 324 b
3 237 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


On Safari With Outdoorphoto HPH Publishing / Pevná
common.buy 737
Zoom into Profit Linda Corby / Pevná
common.buy 1 325
Oil Sparks in the Amazon Patricia I. Vasquez / Pevná
common.buy 3 692
Turning Tide Niklaus R. Schweizer / Brožovaná
common.buy 4 089
Atlas der Geisteskrankheiten August Alber / Brožovaná
common.buy 817
Drama 7-11 Neil Kitson / Pevná
common.buy 5 031
Global Rage SCARLETT DOYLE / Pevná
common.buy 873

The book addresses the question of whether, in an age of internationalisation and globalisation, cultural differences are still relevant to German-Irish corporate relationships? The first three chapters establish the theoretical framework for the analysis by exploring the notion of culture, profiling the business cultures of both countries, and examining existing approaches to the study of parent company-foreign subsidiary relationships. In the following three chapters, using interviews carried out with two sample groups (fifteen German parent companies and fourteen of their Irish operations; seven Irish parent companies and nine of their German operations), the parent companies in both groups are examined to see whether they demonstrate characteristics which are in keeping with their national business cultures. Their foreign operations are then analysed as is the parent company-foreign subsidiary relationship to determine whether any parent company influences are visible. The general approaches adopted by the two groups of parent companies to their foreign operations are compared and contrasted. Finally differences in national attitudes and values are identified and their impact assessed.

Informace o knize

Plný název German-Irish Corporate Relationships
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2004
Počet stran 352
EAN 9783039101610
ISBN 9783039101610
Libristo kód 10022648
Nakladatelství Verlag Peter Lang
Váha 520
Rozměry 224 x 153 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet