Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznická podpora je aktuálně k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 13:00 hodin.

Geomarketing - Methods and Strategies in Spatial Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Geomarketing - Methods and Strategies in Spatial Marketing Cliquet
Libristo kód: 05025080
Nakladatelství ISTE Ltd, února 2006
This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various... Celý popis
? points 386 b
3 857 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Meditations Marcus Aurelius / Brožovaná
common.buy 239
TOP
Hey, Little Ant Phillip Hoose / Pevná
common.buy 391
TOP
Raven King Maggie Stiefvater / Brožovaná
common.buy 249
Vegan for Life (Revised) Virginia Messina / Brožovaná
common.buy 485
RHYTHM GUITAR TUTOR CHARLES CHAPMAN / Brožovaná
common.buy 713
Japanese Swords Colin M. Roach / Pevná
common.buy 1 161
First Dogen Book Bob Myers / Brožovaná
common.buy 490
Urban Complexity and Spatial Strategies Patsy Healey / Pevná
common.buy 5 868
Spatial Strategies Tamas Makany / Brožovaná
common.buy 1 485
Boy Scouts Patrol Ralph Victor / Brožovaná
common.buy 735
Benicassim Rafael Doctor Roncero / Pevná
common.buy 1 388

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets. Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles. Supply is also dependent on position, because prices, services, products and available shops rely on location, while the difference between supply and demand is the rationale for the role of the trader. The book also covers the way geographic techniques help to solve marketing problems and contains chapters written by contributors with extensive experience in this field; given that it is crucial for companies to direct their marketing correctly at their target audience, this will be indispensable reading for those involved in this area.

Informace o knize

Plný název Geomarketing - Methods and Strategies in Spatial Marketing
Autor Cliquet
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 328
EAN 9781905209071
ISBN 190520907X
Libristo kód 05025080
Nakladatelství ISTE Ltd
Váha 566
Rozměry 165 x 242 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet