Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Gender Differences in Expectation, Self-Efficacy, and Attribution

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Gender Differences in Expectation, Self-Efficacy, and Attribution Molla Haftu
Libristo kód: 06837463
Nakladatelství VDM Verlag, října 2010
The beliefs that learners' develop and hold to be true about them selves are very important forces i... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Trauma Question Roger Luckhurst / Pevná
common.buy 5 031
Mensch Und Natur in Der Unternehmung Thomas Becker / Brožovaná
common.buy 1 403
Political Roles and Military Rulers Amos Perlmutter / Brožovaná
common.buy 5 031
ELVIS EVERYWHERE MICHAEL DAUGHERTY / Brožovaná
common.buy 3 079
Die "Pièces de clavecin" von Jean-Philippe Rameau Thomas Krehahn / Brožovaná
common.buy 1 239
Animals and Society Rhoda Wilkie / Pevná
common.buy 32 024
Living Powers(RLE Edu K) Peter Abbs / Pevná
common.buy 5 816
Autoimmune Reactions Sudhir Paul / Brožovaná
common.buy 4 671
Not Like Other Boys Christopher Shyer / Brožovaná
common.buy 407
Fault Lines Jeffery Mondak / Pevná
common.buy 6 694

The beliefs that learners' develop and hold to be true about them selves are very important forces in their school learning. As teenagers move to high school, they may experience problems in educational, social, personal and vocational related aspects of life. The expanded curriculum of secondary school, specialization approach to teaching, large size classroom, expansive school environment and meeting strange faces, all of which constitute new experiences to students may impact significantly their academic self-efficacy, attributional styles, and expectation, and thereby in turn, affect their school achievement. Children's self-beliefs are inextricably tied to their thinking and functioning seems so sound and reasonable one might well think that research on academic motivation and achievement should naturally focus on the things that children come to believe about themselves.

Informace o knize

Plný název Gender Differences in Expectation, Self-Efficacy, and Attribution
Autor Molla Haftu
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 72
EAN 9783639304978
ISBN 3639304977
Libristo kód 06837463
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 118
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet