Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Gender and the language of Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Gender and the language of Advertising Habiba Chafai
Libristo kód: 06831057
Nakladatelství VDM Verlag, února 2010
Gender portrayals have known significant changes in print advertising over the last decades, but gen... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Getting Started with Netduino Chris Walker / Brožovaná
common.buy 427
Selected Essays Philip Hensher / Pevná
common.buy 579
1976 Cincinnati Reds Doug Feldmann / Brožovaná
common.buy 947
Politics and Religious Consciousness in America George Armstrong Kelly / Brožovaná
common.buy 1 677
Critical Essays on Edward Schillebeeckx's Theology Corneliu C. Simut / Brožovaná
common.buy 745
Adventres of Tenali Raman Puffin / Brožovaná
common.buy 365
Get Real 3 Student Book Pack New Edition David Williamson / binding.
common.buy 902
Divine Spiration of Scripture A.T.B. McGowan / Brožovaná
common.buy 581
Nothing Else Matters Tooley / Brožovaná
common.buy 351
Love and Mafia Rosanna Lo Presti / Brožovaná
common.buy 248
John McKinley and the Antebellum Supreme Court Steven Ford Brown / Pevná
common.buy 1 551
Einflu Der Belastungsgeschwindigkeit Bei Der H rtepr fung Ramaswamy Lakshmanan / Brožovaná
common.buy 1 948
Does Gender Matter? Cara Rabe-Hemp / Brožovaná
common.buy 1 648
Linux als Bandbreitenmanagement Lösung Patric Steinegger / Brožovaná
common.buy 1 981

Gender portrayals have known significant changes in print advertising over the last decades, but gender stereotypes remain widely controversial in the world of advertising nowadays. The verbal and visual language of advertising may reflect a nation s culture, customs and the ways in which men and women think and interact. Therefore, one of the main objectives of this study is to understand how advertisements affect and influence the culturally gendered stereotypes so as to satisfy the norms of a society. More specifically, it seeks to analyse how England and Morocco portray women in the media as compared to men. Besides, it aims at showing how advertisements have an impact on women s decisions and choices, and how this impact is mirrored in the social, cultural and economic life. To achieve these purposes, it will be necessary to analyse women s position in relation to the religious, social, cultural and economic contexts in both societies, and also discuss the language of gender and how women and men are addressed and use language.

Informace o knize

Plný název Gender and the language of Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 108
EAN 9783639233322
ISBN 3639233328
Libristo kód 06831057
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 182
Rozměry 153 x 227 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet